top of page

רעיונות לתחפושות אקולוגיות


אני לא ממש יודעת איזה חג עומד להיות כאן השנה אבל פורים כבר ממש מעבר לפינה וזה אומר שמגיעות גם התלבטויות על תחפושות.


כשהייתי ילדה התחלתי להתלבט עוד לפני חנוכה כי זה העסיק אותי ממש, הייתי מדמיינת כל מיני רעיונות ומנסה לתכנן איך התחפושת תראה בסוף, הייתי שואלת חברות מה התכנון שלהן ומחפשת רעיונות שונים ומשונים בכל מיני מקומות. 

האמת שהיו לי את התחפושות הכי שוות, אמא שלי המוכשרת הייתה מכינה לי אותן למרות שהקפדתי לשגע אותה ממש לכל אורך הדרך...


התחפושות שלי באמת היו תמיד מושקעות, ייחודיות, ויפהפיות, חוץ משנה אחת, בכיתה א', שהתעקשתי שאני רוצה לקנות תחפושת ולהיות כמו כולן.. אין ספק שזו הייתה השנה עם התחפושת הכי פחות מוצלחת - בחרתי שמלה נוצצת עם מלא מלא פונפונים שגירדו לי ולא נראו טוב בכלל.


בשנים האחרונות החשק להתחפש קצת ירד אבל להשקיע ולתכנן אני תמיד אוהבת, אז הנה רעיונות איך לגרום לתחפושות להיות יותר מקיימות, חוץ מלמחזר את אותו הדבר משנה שעברה 😉 אומרת מראש- איכשהו אין לי כמעט תמונות אז היצירתיות צריכה להיות גם בקריאה...


הבגדים שכבר יש לך

אם תעברי על הארון שלך, הגיוני שתמצאי בו בגדים שאת כבר לא כל כך לובשת שאפשר לגזור, להדביק עליהם או אם הם משונים או מיוחדים במיוחד- יכולים להוות בפני עצמם תחפושת, רק צריך קצת יצירתיות.

עם סרבל ג'ינס תוכלו להתחפש לדחליל, חקלאי, מיניון. עם בגדים פרחוניים תוכלי להיות נערת פרחים, 



אביזרים

לפעמים כל מה שצריך זה אביזר שיגרום לכל לוק להראות כמו תחפושת שלמה. הדבר הכי פשוט (חוץ מלקנות..) זה להכין לבד אביזר מרכזי- כובע בולט, קשת לשיער, משקפיים, כנפיים של פיה- כל אלו יגרמו גם לג'ינס וטישרט להראות כמו תחפושת של ממש. 


איפור

וואו. איפור יכול להיות אומנות של ממש. בלי שום אביזר או בגד מיוחד, הפנים יכולות להפוך לתחפושת שלמה. נעמה, חברה שלי התחפשה באחת השנים לזברה כשהתחפושת בעיקר התבססה על ציור פנים מדהים של זברה, לכל מקום שהלכנו סובבו אליה מבטים והחמיאו לה על התחפושת המושקעת.



לקנות תחפושת יד שנייה

כן כן, גם תחפושות אפשר לקנות בחנויות יד שנייה. יש מקומות שאפשר להשכיר רק לערב אחד או לכל החג ומקומות שניתן לקנות בהם תחפושות של ממש. ממליצה לחפש בסניף של המציאו או ביגודית שקרוב אליכן 


קנייה

אם ממש לא מצאת כלום או שיש משהו ספציפי שאת מחפשת, אפשר כמובן לקנות. ממליצה לקנות ממקום איכותי ולא תחפושת שתתפרק אחרי לבישה אחת


מקווה שהרעיונות עזרו קצת, ספרי לי בתגובות למה את מתחפשת השנה


bottom of page